Robi, het water van de knop logo
Robi, het water van de knop logo

Alle artikelen

Hoe geraakt die Robi bij mij thuis?Bijgewerkt a year ago

LEVERINGSVOORWAARDEN

Alle goederen aangekocht via de webshop worden steeds aan huis/bedrijf geleverd, op een adres naar jouw keuze.

Alle goederen worden steeds rechtstreeks bij je aan de deur geleverd via een gespecialiseerde koerierdienst (bv. Bpost/PostNL/DPD/...). 

De bezorgkosten voor levering in België worden op een duidelijke manier afzonderlijk vermeld alvorens de Producten worden afgerekend..

Leveringen vinden uitsluitend binnen België plaats. Bestellingen worden zo snel mogelijk afgeleverd, doch uiterlijk binnen 30 dagen, tenzij onze leveranciers op hun beurt niet kunnen leveren.

In beginsel streeft Robi ernaar om bestellingen binnen België binnen 72 uur te leveren. Overschrijding van deze termijn geeft de Klant geen enkel recht om de overeenkomst te ontbinden, noch op enige schadevergoeding. Indien een Product dat tijdelijk niet op voorraad is door de Klant wordt besteld, zal worden aangegeven wanneer het Product naar verwachting weer beschikbaar is. Vertragingen veroorzaakt door Robi zullen aan de klant per email of telefonisch worden gemeld.

Leveringen vinden plaats op het door de klant tijdens de totstandkoming van de overeenkomst opgegeven adres tot achter de eerste deur op de begane  grond. Hierbij wordt uitgegaan van een met een normale vrachtauto te bereiken adres. Extra kosten in verband met moeilijke bereikbaarheid of levering op een andere plaats dan voornoemd  zijn voor rekening van de Klant.

Robi behoudt zich het recht voor om bestellingen in deelzendingen te leveren. In geval Robi de levering niet kan uitvoeren en de Klant hiervan verwittigd heeft, zal Robi het bedrag dat de klant betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na zulke verwittiging, terugbetalen. De Klant heeft geen enkel recht op enige andere vergoeding in dit geval.

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee