Robi, het water van de knop logo
Robi, het water van de knop logo

Alle artikelen

Foutmelding bij verbinden Robi Box met Robi App (iOS)Bijgewerkt a year ago

Als je de Robi Box wil verbinden met de Robi App is het belangrijk dat ook de instellingen van je iPhone goed staan.

Krijg je bij het proberen verbinden onderstaand scherm te zien:

Check dan de instellingen op je iPhone : 

1. Zorg ervoor dat de Robi Box en de iPhone zich dicht bij elkaar bevinden.

2. Zorg dat de Robi Box in "pairing mode" staat (druk 5 seconden op de lepelvormige knop op de achterkant van de Robi Bx tot het groene LED-lampje constant brandt)

3. Zorg ervoor dat de Robi Box volledig is opgeladen of aangesloten op stroom. Als de Robi Box batterijen gebruikt, controleert u of deze moeten worden vervangen.

4. Als er een app is die u gebruikt met het Bluetooth-accessoire, gaat u op uw iPhone naar 'Instellingen' > 'Privacy en beveiliging' > 'Bluetooth' en zorgt u ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld voor de Robi App!

Probeer nu opnieuw te verbinden volgens de stappen in de Robi App!!!

Mocht dit nog niet lukken sluit dan eerst de Robi App op de volgende manier (force quit):

1. Druk tweemaal op de thuisknop om de meest recent gebruikte apps weer te geven. 

2. Veeg naar rechts of naar links om de app te zoeken die u wilt stoppen.  

3. Veeg de voorvertoning van de app omhoog om de app te stoppen.


Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee